Урок 25. Правила та особливості приймання за кількістю та якістю, умови зберігання швейних, трикотажних, хутряних, овчино-шубних товарів та головних уборів.
Правила зберігання швейних, трикотажних, хутряних,
овчинно-шубних товарів та головних уборів.
Швейні,
трикотажні, хутряні, овчинно-шубні (кожухові) товари і головні убори зберігають
у сухих, чистих, добре вентильованих приміщеннях:
-
швейні
вироби і головні убори - при температурі від +10° до +18° C і відносній
вологості повітря 60 % - 70 %;
-
трикотажні
товари - при температурі від +3° до +20° C і відносній вологості повітря 60 %
- 65 %;
-
хутряні та овчинно-шубні (кожухові) товари -
при температурі від +5° до +25° C і відносній вологості повітря 60 % - 65 %.
У складських приміщеннях швейні, трикотажні, хутряні,
овчинно-шубні (кожухові) товари і головні убори зберігають на вішалках,
кронштейнах, стелажах або в ящиках.
Зберігати
ці товари навалом або на підлозі забороняється.
Для зберігання швейних, трикотажних, хутряних,
овчинно-шубних (кожухових) товарів та головних уборів від пилу та дії прямих
сонячних променів вішала та кронштейни в складських приміщеннях закривають
чохлами з тканини, поліетиленовими плівками, а стелажі завішують шторами.
Вищезазначені товари розміщують на відстані не менше ніж
1 м від приладів опалення, 0,5 м - від електричних ламп і стін, 0,2 м - від
підлоги. Проходи між
вішалками та стелажами мають бути не менше ніж 0,5 м.
При тривалому зберіганні для запобігання злежуванню,
ушкодженню міллю або шкіроїдом швейні, хутряні, овчинно-шубні (кожухові) товари
і головні убори необхідно періодично перекладати, просушувати, очищати від
пилу, пересипати антимолевими засобами (хутряні та овчинно-шубні (кожухові)
вироби - не рідше одного разу в три місяці).
Правила розміщення швейних, трикотажних, хутряних,
овчинно-шубних товарів та головних уборів у торговельному залі
Ø У торговельному (демонстраційному) залі
швейні, трикотажні, хутряні, овчинно-шубні (кожухові) товари і головні убори
розміщують за такими ознаками, як розмір, зріст, повнота, вид, а також за
статево-віковими ознаками і ознаками сезонності.
Ø Усі пальта (у тому числі хутряні та
овчинно-шубні (кожухові)), плащі, костюми, піджаки, штани, плаття, жакети,
джемпери, светри, спідниці, блузки, комбінації, сорочки чоловічі шовкові і сорочки
жіночі вивішують у торговельному (демонстраційному) залі на відкритих вішалках,
пристінних або острівних гірках, обладнаних кронштейнами і тримачами.
Ø Білизну, сорочки чоловічі бавовняні,
дитячі плаття, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички, хустки, шарфи розміщують
на полицях або в касетах пристінних та острівних гірок.
Ø Головні убори розміщують на полицях обладнання групами: фетрові - не більше п'яти, чоловічі капелюхи велюрові та під замшу -по три. Модельні жіночі головні убори - кожний окремо на підставках та кронштейнах.
Правила продажу швейних, трикотажних, хутряних,
овчинно-шубних товарів та головних уборів
Ø Працівники
суб'єкта господарської діяльності повинні знати властивості та якість
матеріалів, з яких товари виготовлені, шкали розмірів, зросту, а також шкалу
повноти, сучасний напрям моди, особливості попиту покупців, засоби і правила
зберігання та догляду за виробами.
Ø Суб'єкт
господарської діяльності зобов'язаний створити покупцю зручні умови для
ознайомлення, вибору та примірки швейних, хутряних, овчинно-шубних (кожухових)
товарів і головних уборів.
Ø Зона примірки швейних, трикотажних,
хутряних, овчинно-шубних (кожухових) товарів і головних уборів у торговельному
(демонстраційному) залі обладнується примірочними кабінами із дзеркалами.
Ø Здійснюючи продаж швейних, трикотажних
товарів, головних уборів і, насамперед, хутряних та овчинно-шубних (кожухових)
товарів, продавець повинен допомагати покупцю в їх виборі, ознайомити його з
асортиментом виробів, що є в продажу, із способами нагляду за виробами,
особливо виготовленими із застосуванням хімічних волокон або клейових матеріалів.
Ø При відпуску товару покупцю перевіряються
якість і комплектність виробів. У разі виявлення дефектів і відсутності
окремих деталей у комплектах товар з продажу вилучається.
Ø Суб'єкт господарської діяльності може
надавати покупцю додаткові платні послуги: дрібна переробка одягу, який був придбаний
у даному торговельному підприємстві (укорочення, здовження, перестановка
ґудзиків, розтягнення головних уборів тощо), розкрій тканин.
Ø На видному місці в торговельному
(демонстраційному) залі вивішується перелік додаткових платних послуг, що
надаються покупцям, і тарифи на них.
Ø Суб'єкт господарської діяльності може
здійснювати продаж супутніх товарів - сумок, парасольок від сонця та дощу,
рукавичок, поясів і пасів, запонок, ґудзиків, пряжок, окулярів сонцезахисних,
біжутерії, засобів догляду за одягом і головними уборами тощо.
Ø У торговельному (демонстраційному) залі мають бути вивішені таблиці із зазначенням розмірів одягу та головних уборів, що застосовуються в різних країнах, а також міжнародних символів догляду за одягом та білизною.
Немає коментарів:
Дописати коментар