Урок 29. Правила та особливості приймання за кількістю та якістю, умови зберігання парфумерно-косметичних товарів
Урок 30. Вимоги та правила розміщення, правила та особливості продажу парфумерно-косметичних товарів
Особливості
маркупання
парфумерно –
косметичних товарів і туалетного мила
ü Маркування парфумерно-косметичних товарів
(на етикетці) і мила туалетного (на обгортці) передбачає наявність інформації
про найменування підприємства-виробника, його адресу, товарний (фірмовий) знак,
назву товару, масу нетто або місткість, дату виго- товлення, термін
придатності, групу товару, позначення норматив- ного документа, номер партії.
ü При маркуванні прозорих
парфумерно-косметичних товарів на лицьовому боці етикетки може зазначатися
тільки назва товару, інші дані вказуються на зворотному боці етикетки.
ü Маркувальні дані можуть розміщуватися
безпосередньо на упаковці парфумерно-косметичних товарів (на корпусі банки,
коробки, пенала, туба, футляра тощо) та куску мила.
Правила
приймання та зберігання
парфумерно –
косметичних товарів і туалетного мила
ü Приймаючи
парфумерно-косметичні товари і мило туалетне, перевірку їх якості здійснюють
за органолептичними показниками (зовнішній вигляд, прозорість, колір, запах,
герметичність укупорки тощо), перевіряють маркування транспортної та споживчої
тари, цілісність упаковки.
ü Парфумерно-косметичні товари і мило
туалетне зберігають у чистих, добре вентильованих приміщеннях при відносній вологості
55 % - 70 % і температурі повітря:
·
парфумерно-косметичні
товари - від +6° C до +25° C;
·
тверде
мило туалетне - не нижче -5° C;
ü рідке мило туалетне - не нижче +5° C.
ü Парфумерно-косметичні товари зберігають на
підтоварниках і стелажах. Їх розміщують на відстані не менше ніж 1 м від приладів опалення.
Необхідно додержуватися попереджувальних знаків, зображених на упаковці, та
попереджувальних написів: "Не кидати", "Скло",
"Верх" тощо, а також термінів зберігання кожного виду товару та
правил пожежної безпеки.
ü Висота складування для парфумерних товарів
не має перевищувати 1,5 м, для косметичних товарів і мила туалетного - 2 м.
ü Не дозволяється попадання на
парфумерно-косметичні товари і мило туалетне прямих променів світла.
Підготовка до продажу та правила продажу
парфумерно – косметичних товарів і туалетного мила
ü На парфумерно-косметичні товари, які
надійшли до продажу, мають бути анотації щодо призначення товару, правил застосування,
його складу, умов зберігання тощо.
ü При продажу духів, одеколонів, туалетної
води продавець повинен ознайомити покупця з їх запахом за допомогою лакмусових
папірців, які насичені цими виробами, а також зразків-понюшок, наданих
виробником.
ü Забороняється в роздрібній торговельній
мережі продаж духів, одеколонів, туалетної води на розлив.
ü У разі коли парфумерно-косметичні товари
надійшли у продаж в упаковці з целофановою обгорткою або фірмовою стрічкою,
продавець повинен запропонувати покупцю перевірити вміст упаковки.
ü При продажу парфумерно-косметичних товарів
у аерозольній упаковці продавець у присутності покупця повинен перевірити роботу
аерозольної головки шляхом натиснення клапана.
ü Продавець парфумерно-косметичних товарів
повинен пропонувати покупцю товари-новинки, взаємозамінні, супутні товари,
надавати кваліфіковану допомогу у виборі товару.
Немає коментарів:
Дописати коментар