НАП-13 Організація та технологія торговельних процесів (Уроки 29,30)

Урок 29. Правила та особливості приймання за кількістю та якістю, умови зберігання парфумерно-косметичних  товарів

Урок 30. Вимоги та правила розміщення,  правила та особливості продажу парфумерно-косметичних  товарів

Особливості маркупання

парфумерно – косметичних товарів і туалетного мила

ü Маркування парфумерно-косметичних товарів (на етикетці) і мила туалетного (на обгортці) передбачає наявність інформації про найменування підприємства-виробника, його адресу, товарний (фірмовий) знак, назву товару, масу нетто або місткість, дату виго- товлення, термін придатності, групу товару, позначення норматив- ного документа, номер партії.

ü При маркуванні прозорих парфумерно-косметичних товарів на лицьовому боці етикетки може зазначатися тільки назва товару, ін­ші дані вказуються на зворотному боці етикетки.

ü Маркувальні дані можуть розміщуватися безпосередньо на упа­ковці парфумерно-косметичних товарів (на корпусі банки, коробки, пенала, туба, футляра тощо) та куску мила.

Правила приймання та зберігання

парфумерно – косметичних товарів і туалетного мила

ü Приймаючи парфумерно-косметичні товари і мило туале­тне, перевірку їх якості здійснюють за органолептичними показни­ками (зовнішній вигляд, прозорість, колір, запах, герметичність укупорки тощо), перевіряють маркування транспортної та спожив­чої тари, цілісність упаковки.

ü Парфумерно-косметичні товари і мило туалетне зберіга­ють у чистих, добре вентильованих приміщеннях при відносній во­логості 55 % - 70 % і температурі повітря:

·         парфумерно-косметичні товари - від +6° C до +25° C;

·         тверде мило туалетне - не нижче -5° C;

ü рідке мило туалетне - не нижче +5° C.

ü Парфумерно-косметичні товари зберігають на підтоварниках і стелажах. Їх розміщують на відстані не менше ніж 1 м від приладів опалення. Необхідно додержуватися попереджувальних знаків, зображених на упаковці, та попереджувальних написів: "Не кидати", "Скло", "Верх" тощо, а також термінів зберігання кожного виду товару та правил пожежної безпеки.

ü Висота складування для парфумерних товарів не має перевищу­вати 1,5 м, для косметичних товарів і мила туалетного - 2 м.

ü Не дозволяється попадання на парфумерно-косметичні товари і мило туалетне прямих променів світла.

Підготовка до продажу та правила продажу

парфумерно – косметичних товарів і туалетного мила

ü На парфумерно-косметичні товари, які надійшли до про­дажу, мають бути анотації щодо призначення товару, правил засто­сування, його складу, умов зберігання тощо.

ü При продажу духів, одеколонів, туалетної води продавець повинен ознайомити покупця з їх запахом за допомогою лакмусо­вих папірців, які насичені цими виробами, а також зразків-понюшок, наданих виробником.

ü Забороняється в роздрібній торговельній мережі продаж духів, одеколонів, туалетної води на розлив.

ü У разі коли парфумерно-косметичні товари надійшли у продаж в упаковці з целофановою обгорткою або фірмовою стріч­кою, продавець повинен запропонувати покупцю перевірити вміст упаковки.

ü При продажу парфумерно-косметичних товарів у аерозо­льній упаковці продавець у присутності покупця повинен перевіри­ти роботу аерозольної головки шляхом натиснення клапана.

ü Продавець парфумерно-косметичних товарів повинен пропонувати покупцю товари-новинки, взаємозамінні, супутні товари, надавати кваліфіковану допомогу у виборі товару.



Немає коментарів:

Дописати коментар