НАП-13 Організація та технологія торговельних процесів (Уроки 31,32)

 Урок 31. Правила та особливості приймання за кількістю та якістю, умови зберігання галантерейних товарів

Урок 32. Вимоги та правила розміщення,  правила та особливості продажу галантерейних товарів

Особливості маркупання галантерейних товарів

ü Цей розділ Правил визначає особливості продажу тексти­льної, швейної, металевої, шкіряної галантереї та іншої галантереї (далі - галантерейні товари).

ü Маркування галантерейних товарів передбачає наявність інформації про найменування підприємства-виробника, його адре­су, товарний (фірмовий) знак, назву виробу, номер артикула, мо­дель, колір, довжину (для метражних товарів), розмір (для штучних виробів), сорт (за умови поділу на сорти), ступінь стійкості забарв­лення (крім виробів із сировини натурального кольору), кількість відрізів (тюлеві, мереживні полотна), спосіб прання, дату виготов­лення, позначення нормативного документа.

ü При маркуванні дрібних шкіргалантерейних виробів позначення нормативного документа не роблять. При маркуванні чемоданів, крім того, вказують номер; рукавиць та рукавичок - розмір; пасків - довжину; зубних щіток - колір ручки та ступінь жорсткості.

Правила приймання та зберігання галантерейних товарів

ü Галантерейні товари зберігають у сухих, чистих, добре вентильованих приміщеннях на стелажах і підтоварниках на від­стані не менше ніж 1 м від приладів опалення, 0,5 м - від електро­освітлювальних приладів, 0,2 м - від стін та підлоги. Проходи між стелажами мають бути не менше ніж 0,5 м.

ü При зберіганні галантерейних товарів суб'єкт господарсь­кої діяльності повинен забезпечити додержання пожежних вимог.

ü Товари з пластичних мас та целулоїду мають зберігатися ізольо­вано від інших товарів як вогненебезпечні.

Правила розміщення галантерейних товарів у торговельному залі

ü У торговельному (демонстраційному) залі галантерейні товари розміщують на острівних та пристінних гірках, стендах, полицях-корзинах, полицях-касетах, у шафах-вітринах з похилими полицями тощо.

Правила продажу галантерейних товарів

ü Працівники суб'єкта господарської діяльності повинні знати властивості та якість матеріалів, з яких товари виготовлені, шкали розмірів і шкалу повноти, сучасний напрям моди, особливо- сті споживчого попиту, засоби і правила зберігання та догляду за виробами. Вони повинні допомагати покупцям у виборі товару, знайомити їх з новими виробами, вміти визначити розмір рукавиць, комірця, пояса та інших виробів.

ü Відмірювання тюлю проводиться шляхом накладання жорсткого стандартного метра на тюль, що вільно лежить на прилавку.

ü Стрічки, мереживо та тасьму відмірюють жорстким стандартним метром шляхом відкидання їх на прилавок (у відкидку) при вільно­му, без натягання, прикладанні цих виробів до метра.

ü Капронові гофровані стрічки відмірюють шляхом накладання жорсткого (брускового, дерев'яного) метра на стрічку, що лежить на прилавку (столі) у розправленому вигляді, без натягання і пору­шення гофрування.

ü Суб'єкт господарської діяльності може здійснювати продаж таких супутніх товарів: рукавиць та рукавичок, шапочок, хусток, шарфів, блузок, сорочок, панчіх, шкарпеток, парфумерно - косметичних товарів і туалетного мила тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар